σεμινάρια

geo m
Καλησπέρα θέλω να σας ενημερώσω σχετικά με τα σεμινάρια του Ι.Γ.Ε. που άρχισαν.
Πήγα λοιπόν σήμερα από τις 08:00 όπως έγραφε η ανακοίνωση και βλέπω 600 άτομα,ρωτάω απορημένος τι πρέπει να κάνω και μου απαντάνε να γραφτώ πρώτα σε μια λίστα μπακάλικου και θα μας φωνάζουν.Μετά από 3 ώρες αναμονής και χωρίς καμία ουσιαστική ανακοίνωση για το ποια τμήματα έκλεισαν για να μην περιμένουμε άδικα μέσα στο κρύο(ευτυχώς δεν έβρεξε) πέρασα μέσα και μου είπαν εκτονηστέρον ότι το τμήμα της Καλλιέργειας μανιταριών είχε κλίσει.
Σας ρωτώ σε ποια χώρα πολιτισμένη συμβαίνει αυτό;μόνο στην Ελλάδα πιστεύω και σε καμιά Ζιμπάμπουε.Αλλά τι περιμένεις από δημόσιους υπάλληλους-μόνο τα λεφτά θέλουν με κανένα έργο.
Κάλλιστα μπορούσαν να είχαν φτιάξει ηλεκτρονικές φόρμες εγγραφής για κάθε σεμινάριο και να υπάρχει απάντηση με mail.
 Δεν γίνονται αιτήσεις ούτε ηλεκτρονικά ούτε με fax ή τηλεφωνικός για κάποιον εκτός Αθηνών(όπως εγώ),πιστεύω δε ζητάω κάτι παράλογο.Αυτά είναι τα χάλια μας μη πώ και τίποτα πιο βαρύ.Ευχαριστώ